Paul i papilaryzm

Ostatnio wracam drobnymi kroczkami do liniowych rysunków, które tak bardzo lubiłam. Nazywałam to papilaryzmem ze względu na strukturę rysunku, która przypomina znaki na dłoniach.

Tutaj Paweł, jego twarz posłużyła mi również do projektu koszulki na konkurs organizowany przez: http://letsfunky.pl/ oraz Krakowskie Reminiscencje Teatralne. Jeśli tylko chcielibyście mieć koszulkę z Pawłem i „meeting pointem” 😉 to możecie zagłosować na projekt na stronie lets funky. Lubię jak ludzie noszą moje rzeczy :). Mój projekt już  wkrótce pojawi się w galerii do głosowania.

Poniżej kilka wstępnych zarysów portretu, a także faza końcowa i detale.

Już niedługo więcej rysunków idących w tę stronę, mam już w głowie tyle pomysłów, że nie mogę spać… No ale, powoli, powoli…. to czasochłonna technika.

A tymczasem – niebieskooki Paul.

A tak wygląda mój projekt konkursowy (założenia: max 3 kolory, szara koszulka, podgląd koszulki od organizatorów)

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

